Úplné elektronické podání


Menu stránky

O projektu

K moderní společnosti a efektivnímu řízení státu dnes neodmyslitelně patří i moderní technologie, digitalizace a automatizace. V prostředí komunikace klientů veřejné správy s orgány veřejné moci se mimo jiné jedná o digitalizaci komunikace v podobě elektronického podání klientů správním úřadům. U správního řízení pak jde o digitalizaci procesů správního řízení. Orgány veřejné moci musí v souladu s Národním architektonickým plánem postupně digitalizovat své agendy a budovat digitální on-line služby pro občany. Řada služeb je tak budována právě proto, aby si je mohli občané vyřídit elektronicky a nemuseli chodit na úřad.

Cílem architektonických standardů úplného elektronického podání bylo všem orgánům veřejné správy a dalším zájemcům poskytnout informace, jak standardně plánovat a budovat organizaci a aplikační podporu pro procesy ÚEP. Tato podpora měla být v prostředí veřejné správy České republiky jednotná a vzájemně kompatibilní.

Ke stažení

Prezentace ze školení UEPaV

eGov_UEP_prezencni_skoleni_den_1 (pdf, 5.37 MB, 03.07.2025)
eGov_UEP_prezencni_skoleni_den_2 (pdf, 4.52 MB, 03.07.2025)
eGov_UEP_prezencni_skoleni_den_3 (pdf, 3.03 MB, 03.07.2025)
Implementační plán (pdf, 1.67 MB, 03.07.2025)

Analytické a podpůrné dokumenty pro architektonický vzor